شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا:
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد .
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد .
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد .
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود .
اگر مشتری از خرید خود منصرف شود .
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به مسئول سایت اطلاع داده شود .
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا ۷ روز کاری، باید انصراف خود را به مسئول سایت اطلاع دهد . در این صورت تنها در صورتی برگشت کالا امکان پذیراست که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ شده) باشد
اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد .
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، اطلاع داده شود .
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است سایت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید برسد هرینه پست به عهده سایت است .
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت ارسال شود.
– در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .